6.7.06

請不要給我膠袋

夏天一年比一年熱,連最遲純的地球人都應該知出事了吧?

綠色學生聯會幾個月前攪過一次無膠袋日,似乎見外間有反應於是添食,由666凶兆日開始,決定把每月首個星期二定為無膠袋日,各大小超市便利店都力撐,在這個錢銀至上的社會有商人肯為環保出分力,算感人。

感人歸感人,我的感想是老早便應該攪,而且起步已經比人遲,要攪便不妨大刀闊斧些少,毋需要挑個如此難記的日子,大部份人(包括我)連今天是星期幾都未必攪得清楚,何況是-每-月-的-首-個-星-期-二-呢? 倒不如以每星期做單位,更易入腦;而且,為甚麼要是星期二?為甚麼不揀最多人shopping的周末周日開刀?昨日行街買嘢,便有很多人未知發生乜事,在排隊往收銀處的人龍中不斷聽見類似「吓??哦...」的對白,據估計還會繼續發生於-每-月-的-首-個-星-期-二。

但五毫子一個膠袋大家還是心甘命抵繼續俾,結果可能是樂施會以後會多了一筆善款,但膠袋用量未必會減少。港人的環保意識還是十分薄弱,這條環保路如果繼續這樣一小步一小步走的話,分分鐘走到明日世界終結時都未走完......


「每月首星期二」到底有幾累贅有幾戇居,睇睇官方宣傳海報就知:索性list哂「每月首星期二」出嚟~!!!將件事再複雜化~!!! 仲要玩漸變,唔知想點。個Design超肉酸,學生聯會學生手作仔都係咁話,完全係浪費用紙。

5 Comments:

Blogger 學子 said...

為了環保,康港一半市民無啦啦有了「月事」... ...

6/7/06 03:04  
Blogger losing loser said...

用膠袋 = 唔環保?
用膠袋 => global warming?

6/7/06 08:55  
Blogger 朋友 said...

http://www.epochtimes.com/b5/4/1/13/n448110.htm

http://www.geocities.com/jasonzacker/Metorology/new_page_6.htm

http://life.fhl.net/Desert/990209/001.htm

6/7/06 11:42  
Anonymous Anonymous said...

會唔會, 係特意令無膠袋日難記?
每月第n日太易記, 太易只為該日做"特別處理".
難記, 唔知幾時, 方會令人做多幾日準備, 使之成為習慣.

學生無牙力, fight 唔到長時間(如無膠袋週/月), compromise之下搞出d 咁野.

16/7/06 02:23  
Blogger mokit said...

我見有幾個 c 9 唔肯比5毫子,
問收銀有無繩,紮左佢d野佢 :)

都好呀,都係無用膠袋。

3/8/06 20:30  

Post a Comment

<< Home