10.5.06

吹賬


"扒王之王"之餐桌紙上發現此"懶好笑"的Service. 我諗劉德華都會覺得佢地將服務態度呢家野玩得過左火...

3 Comments:

Blogger 朋友 said...

扒王不嬲"有橋", 嗰陣「董建華」單嘢我到家陣都唔明佢想點...

btw, 最近經過怡和街,發現謝瑞鄰對面有間上樓眼鏡舖叫《我的眼鏡》,logo抄足扒王之王,最正係連嗰啲霓虹燈閃閃effect都跟足,經開留意下~

11/5/06 11:13  
Blogger 陳書 said...

話時話,瘤華個TVC都用左幾年,仲係賣緊部四百萬像DC。睇o黎會好似美源同愛夫堅咁用好耐。

13/5/06 00:29  
Blogger losing loser said...

我以為係我睇唔明---原來最憨x果個係我,竟然番睇左段憨x gag 兩次!

最得人驚係定期出d咁既絕橋檔野都未接埋,依家仲變本加厲出埋陳乙東.
咁係佢d橋得人驚d定係d顧客?

p.s.舊同學飯聚幫襯過一次,此後我會極(奶)力反對,並對動議者投以白眼.

啟示:要發達,如果你唔係絕頂聰明,你一定要肯乃屎(another e.g. 金至尊).

20/6/06 17:29  

Post a Comment

<< Home