9.9.06

Decision Making 之郵票



據知,康港郵票設計係以政府慣常用的「外判投標」方式來決定委派誰做來設計的,除「設計質素」(如果有的話) 外,「價低者得」則屬常見 (我們政府多廉潔!)。可能少數「名家系列」,如「麥嘜系列」,會以「邀請」方式請特定人選來做。但一般情況下,都在「低成本」的框架下製成。

當然,低成本不等於差設計。有幸參與一個政府的郵票設計 (雖未如設計抄票般巴閉),的確可以為個人或公司的 CV 生色不少 (如果設計得似樣的話)。可是,長期在如此的「設計不平等條約」下,有幾多好設計可以「低成本又高質素」,可以「唔係堆砌式 computer graphic」,可以「唔係下下 cutie 公仔加醜 typo」呢?相信郵政局的 portfolio 已說明一切了。(奇怪,前電腦時代的設計比現在的好。)

大英帝國的郵票設計世界知名,人見人愛,睇見都想儲。唔知人哋又係咪行「投標制」嘅呢?如果唔係,咁,呢個「港英地雷」,真係大囉!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home