8.3.06

Free Pitching

HK Design Community呀,我估裡面好多人都反對Free Pitching。

我想,只有在Free Pitching環境中沒有利益/優勢的人才反對Free Pitching。那些人,常常大大聲話要齊齊不做Free Pitching,你想,世事如此簡單嗎?不能Free Pitching,我想香港有不少公司會反對。

世界並不如那些熱血青年中年想得那完美。大家都知道不少design house並非單以設計作賣點,可能是價錢、關係、形象等等,都是各公司的賣點。要硬性規定別人以任何唯一標準作賣點,那是否公平?

反對Free Pitching的人常以為為人請命,我敢打睹,根本大部份公司都反對他們,反對不準Free Pitching。

我懶,不想打長文,希望大家能理解那想法。

假如他們覺得Free Pitching不當,那何不組一個「不作Free Pitching會」,志同道合的人,齊齊不Free Pitching?

2 Comments:

Blogger 朋友 said...

free pitching, 有利有弊。

我初出茅蘆做小子時,有份job幫某大地產公司做annual report,我們公司連我這個junior在內共三個designer,我都有份試一set layout(連諗idea),而連我地公司在內得兩間公司pitch, 另一間design house係之前果年間地產公司合作開嘅。結果老闆話個presentation好成功,個客好like我個set,我區區一個junior打低另外兩個senior,真係開心到訓唔著;但結果係個客都係用返舊底間graphic house,但idea同layout照跟返我果set野,第二次開會係咁咦俾封少少錢話當layout fee就算。遇著呢啲case,真係好冇保障囉。

9/3/06 21:47  
Blogger 學子 said...

有關 free pitching 呢家嘢,我諗有一樣嘢係幾重要的,就係「即時成本」與「可能利潤」的關係。意思係指,做該 free pitching presentation 的 成本 (時間 + 人力物力),與要爭的那個 job 的 size (客的名氣、金額及一切利好 value),比例如何?

而家出現的問題係 —— 蚊型 job 仔都 free pitching 一餐!加上現今電腦科技,present 出嚟嗰舊嘢,已經 99.99% 係完成品,致導變相成為了「免費大酬賓」!

如果似舊時 4A 的 pitching 做法,「可能利潤」可以係很巨大的,如一年的大 brand 合約。那麼,相對於 free pitching 時的「即時成本」,就映照得微小多了。

而家,一萬幾千,甚至一千幾百嘅 job 都 pitch 一餐!對於整個行業,唔傷才怪!!!

10/3/06 21:31  

Post a Comment

<< Home