4.3.06

《切雞不是請客食飯》讀後聯想

我知道不少客都會以「有得玩」視為報酬。為什麼會這樣?我幫你做job,你給我錢,那不是已是報酬嗎?當然,客在$上再加任何extra的報酬,無任歡迎。但嘛,只有中三經濟程度的我,都知依個世點會死錯人?有著數?唔係化?十成十,「有得玩」後,實則報酬就少些囉。以上情況,大家行家撈過幾年都好明白,唔需多講。但呢,我想寫的是,除了客人,有時連大家自己人行家都如此。有人曾在某名牌graphic house做,當然要狂OT唔駛講。我問,何苦呢?他說,在那名牌graphic house可以做到些「好野」喎。我屌!

這是香港切雞人最根本的思維錯誤。

幾時變得將做到「好野」等同於OT呢?那只是老闆們一種rip off的藉口呀傻西!可憐是,大家都信相這套想法。唉,可憐香港切雞人呀~~~可憐呀~~~

有人曾寫文革之後,很多人因為信念一夜破產,有人更一夜白髮(請認識歷史的朋友指正)。可憐香港切雞人,回頭已是百年身哦。

4 Comments:

Blogger 朋友 said...

名牌graphic house老闆當年就係針對呢種「有機會做好野」心態去rip off啲員工 — 你唔做?大把人仆住埋嚟做呀~!! 根本係惡性循環,因為佢某個大客亦係針對佢呢種心態去rip off佢...其實係一個悲劇

5/3/06 03:55  
Blogger 學子 said...

恃住「有得玩」「有大 job 做」「有好嘢做」利誘切雞人落搭,其實,我諗,全世界都有類似情況。康港嗰種之所以 unique,同特別嚴重,係所指嗰種「玩」「大 job」同「好嘢」,跟國際上人家講緊嗰種,有極大差異吧!

人家講的「少錢」,在康港可能已是「豪」,是「out bud」了。人家講的「大 job」,可能係世界知名的巨 frim 或顯赫 museum,康港?!文化博物館定港府 job 呢?人家講「有得玩」,就真係 designer 眼中的有得玩,而唔係 present 完之後又話:「激咗啲喎!啲受眾會唔會接受唔到㗎?佢哋唔明咪死?」

5/3/06 09:15  
Blogger 觀。鳥。家。。果仔 said...

但呢,在老闆角度看,有傻西咁enjoy幫我OT,你情我願,又有錯嗎?

一夜白髪,我好似是聽講東講西講,有個左派看更,唔知文革定四人幫倒台後,話真係一夜白髪喎。

6/3/06 10:47  
Anonymous Mervin said...

This can't work in reality, that's what I think.
free games for pc | web games online | pacman pc games | new games blog | download full games

28/11/11 09:05  

Post a Comment

<< Home