23.10.07

唱片封套怪談之唔落樣

音樂工業已經今時不同往日,老早過了動輒幾多白金銷量的年代,以前marketing那班曱甴(某前輩的形容詞,即係無好過有的害虫,但生命力又最頑強,死極死唔去嗰隻)可以logo大細都跟你周旋半天,現在,學周星星話齋:螻蟻都尚且偷生! 曱甴都終於覺悟,知道唱片公司個logo再大,歌手封面照再close-up再靚仔靚女也未必能令銷量起死回生。換言之,唱片封套在創作上的限製已經比以往少,因為某些唱片公司覺得橫死掂死,偶然有幾招出奇制勝中到幾班怪客都未頂。於是本地流行歌手,都開始有唱片封套選擇「唔落樣」,但「唔落樣」都未必一定有好報,為唔落樣而唔落樣,等於為特別而特別,比close up大頭相更多舊魚。




以上唔落樣CD cover幾個,效果如何自己判斷。不過陳奕迅的新大碟,恕我斗膽用核突來形容,幾天前還急不及待走去唱片舖,但賣相實在醜惡,把唱片拿在手左看右看,那件莫名其妙的衫仔(為甚麼是衫仔?關《Listen to Eason Chan》啥事?)、那些不堪入目的字體。我再支持陳奕迅,也接受不了要掏百多元出來買一件甚至不能穿的衫仔,越看越火滾,最終一走了之。其實不單單只是一個唱片封套,觸目所見的東西都越來越難入眼,客戶容度大了(姑勿論是出於甚麼原因),做創作的反倒不爭氣,這才是最令人意難平,「俾張好牌你都唔識上」大抵就是這意思。

相關文章:
-what's going on?
-唱片封套怪談